Grandhotel Pupp
Pro Grandhotel Pupp jsem zpracoval změnu marketingové strategie v oblasti produktové nabídky, rozšíření zákaznické segmnetace a distribuce a navrhl jsem rozšíření komunikační podpory.
-
Vyhodnocení dat o cestovním ruchu ČR, Prahy, Karlovarského kraje a města Karlovy Vary.
-
Analýza těchto dat a vyvození závěrů pro strategii.
-
SWOT analýza, závěry pro marketingovou strategii hotelu.
-
Změna a rozšíření zákaznické segmnentace.
-
Doporučení distribuce, podpora a rozvinutí distribuce na rusky mluvících trzích.
-
Rozšíření distribuce o další perspektivní trhy - Japonsko, Jižní Korea, arabské státy.
-
Podpora distribuce na evropských trzích.
-
Využití benefitu a silné stránky hotelu - historické jedinečnosti hotelu.
-
Analýza webu hotelu - definice slabých míst webu a návrh odstranění.
-
Podpora on-line bookingu hotelu, rozvinutí této distribuce.
-
Návrh strategie online reklamy - PPC a banerová reklama.
