top of page

Grandhotel Pupp

 

Pro Grandhotel Pupp jsem zpracoval změnu marketingové strategie v oblasti produktové nabídky, rozšíření zákaznické segmnetace a distribuce a navrhl jsem rozšíření komunikační podpory.

 

  • Vyhodnocení dat o cestovním ruchu ČR, Prahy, Karlovarského kraje a města Karlovy Vary.

  • Analýza těchto dat a vyvození závěrů pro strategii.

  • SWOT analýza, závěry pro marketingovou strategii hotelu.

  • Změna a rozšíření zákaznické segmnentace.

  • Doporučení distribuce, podpora a rozvinutí distribuce na rusky mluvících trzích.

  • Rozšíření distribuce o další perspektivní trhy - Japonsko, Jižní Korea, arabské státy.

  • Podpora distribuce na evropských trzích.

  • Využití benefitu a silné stránky hotelu - historické jedinečnosti hotelu.

  • Analýza webu hotelu - definice slabých míst webu a návrh odstranění.

  • Podpora on-line bookingu hotelu, rozvinutí této distribuce.

  • Návrh strategie online reklamy - PPC a banerová reklama.

© 2014 - 2016 by Miloš Vedral. Created with Wix.com

bottom of page