Co Vám přinese spolupráce?
Kvalitní podklady pro
rozhodování
Jak velký je náš tržní potenciál? Z jakých segmentů sestává?
Jaké jsou příležitosti a hrozby pro náš projekt, jaké má silné a slabé stránky?
Do jak konkurenčního prostředí potenciálně jdeme? A co nepřímá konkurence?
Jaká je síla distribučních kanálů, které budeme potřebovat? Jaké jsou alternativy a jaké mají silné a slabé stránky?
Jaké nároky na cash flow můžeme očekávat při nepřímém prodeji?
Jaké jsou požadované maloobchodní marže v naší oblasti podnikání?
Jaký je potenciál města nebo regionu v oblasti cestovního ruchu?
Jak je tento potenciál využívaný?
Jak zvýšit využití potenciálu města nebo regionu v oblasti cestovního ruchu?
realizaci
Je náš produkt spíše funkční, nebo imageový?
Máme homogenní cílovou skupinu, či spíše několik různorodých potenciálních skupin zákazníků?
A jaké jsou potenciální cílové skupiny a které zvolit?
Je pro nás benzínová pumpa dobrý distribuční kanál? Jaké jsou distribuční možnosti a které zvolit?
Jak nastavit cenotvorbu aby byla atraktivní pro zvolený distribuční kanál a při tom konkurenceschopná?
Jaké mají být naše prodejní argumenty?
Jak má vypadat naše prodejní argumentace a materiály pro obchodníky?
Kolik vydává konkurence do komunikace a v jaké struktuře?
Jaký mix komunikace je pro náš produkt principiálně vhodný? PR? Internet? Rádio?..
Kdo jsou potenciální návštěvníci města, regionu? Jaká je jejich charakteristika?
Jak potenciální návštěvníky zaujmout? Jaké produkty cestovního ruchu pro ně připravit, co a jak jim nabídnout?
Jak zaujmout a oslovit potenciální návštěvníky?
Jak řídit destinaci, jak řešit destinančí management?