top of page
Alžbětiny lázně
'Alžbětiny lázně jsem vedl jako ředitel 4 roky.
Kromě provozních a manažerských povinností jsem řešil celé spektrum marketingových úkolů.
-
Značka Alžebětiny Lázně nebyla dostatečně známá. Pomocí PR, klasické inzerce jsem vytvořil dobré povědomí o nové značce.
-
Zavedl jsem akci "Snadná cesta do lázní" - otevření lázní pro české klienty v nízké sezóně s malou obsazeností. Tento program se používá dodnes.
-
Vytvořil a zavedl jsem zákaznický program pro klienty lázní.
-
Vytvořil jsem motivační program pro spolupracující hotely a cestovní agentury, které zprostředkovávají klienty do Alžbětiných lázní.
-
Zavedl jsem kodex chování zaměstnanců ke klientům - zákaznicky orientovaný přístup a nastavil jsem kontrolní mechanismy pro jeho dodržování.
bottom of page